Sarapan terbaik untuk bertenaga sepanjang hari

salam pagi sabtu semua.

dah sarapan? pagi ni saya nak cerita pasal kisah saya dan ESP. awal-awal pengambilan ESP dulu saya sangatla tidak suka rasanya..

bila saya nak ambik ESP ni kenalah bancuh dengan minuman lain paling saya suka. bancuh ESP dengan minuman coklat 2in1. tapi sebenarnya silap cara saya tu. ESP adalah minuman protein soya yang sangat berkhasiat tapi bila ambik dengan 2in1 yang tinggi kandungan gulanya.. tak bermakna la kan.

tapi itu dulu.. kini saya dah tahu macam mana nak dapatkan bancuhan ESP Shaklee yang sangat sedap.

 Macam mana nak bancuh ESP SHAKLEE?

PicsArt_1427502432039

sebenarnya mudah je. Bancuh dengan air kosong je. Tapi yang penting mesti bancuh pekat-pekat barulah terasa soya yang sedap tu.  Biasanya jika 1 Shaker shaklee tu saya bancuh dengan 2 scoop ESP.. macam kat gambar atas tu..

Cuba try.. Mesti sedap..

istimewanya SHAKLEE ni semua dah tau.. Memberi rasa kenyang yang berpanjangan.

Bulan Mac 2015 ada promosi ESP.  Saya dah borong  tau. Lepas ni harga ESP ada GST.. tapi kalau anda tak sempat grab stok ESP promosi mai whatsapp 0124432152 saya simpankan stok untuk anda ya.

COD SHAKLEE kat sungai petani.

Pengedar SHAKLEE sungai petani

Hubungi kami.. www.wasap.my/60124432152 ajnmajuent@yahoo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

saya Suka web juliajamil.com

Please wait...

Ikuti kami melalui e-mail

Jadi yang pertama mengetahui entri-entri terbaru juliajamil.com? masukkan nama dan alamat e-mail anda